Inl�gg: 10
|
|
Goddag. Jag t�nkte ber�tta lite om mig sj�lv. Men bara lite.
F�rnamn: Christoffer
�lder: 15
Syssels�ttning: Nionde klass, sen fri. F�rmodligen samh�lls- eller naturvetenskap till gymnasiet. Jobbar ibland f�r att f� pengar till skivsamlingen, sitter mycket vid datorn.
Bosatt: Med mor och far hemma i Pajala. Vintern �r inte lika l�ng som den var f�rr :/
Civilstatus: Inte just nu, jag f�rs�ker s� gott det g�r men just nu g�r det inte. Singel, med andra ord.
Lyssnar p� (ut�ver kent): Jag lyssnar sjukt mycket p� musik, det �r mitt liv. De st�rsta banden �r; Cult of Luna, Kent, Sonic Youth, Belle & Sebastian, Khoma, Kyuss, Queens of the Stoneage, Depeche Mode, Deftones, Stefan Sundstr�m, Pink Floyd, The Lemonheads, The Smiths, Morrissey, Unida, Slo Burn, Daft Punk, Bob Dylan, Bruce Springsteen, Atomic Swing, Anna Ternheim, Lisa Miskovsky och s� har jag s�kert gl�mt n�t band.
V�nner: M�nga, sjukt m�nga. Alla m�jliga typer, metalheads, slackers, indies, punkare och vanliga idioter och alla andra m�jliga.
IRL: -:-
Uppt�ckte kent: Egentligen under HH. Dock s� fastnade jag aldrig, och ist�llet s� sj�nk jag i metaltr�sket och blev kvar d�r �nda till f�rra julen, d� jag kom till insikt.
�ter: I princip allt.
Dricker: Vatten, vid festligare tillf�llen �kar procenthalten.
Film: Allt av Stanley Kubrick + Chasing Amy, Lock Stock & 2 Smoking Barrels, Snatch, Shortbus, Sagan om Ringen-trilogin, Matrix-trilogin och n�gra till.
Tack f�r mig. |