Forumindex
F�rfattare Meddelande
<  Presentationer  ~  

Ondskan

ondskan
Inl�ggSkrivet: 2007-02-11 17:22:th  Citera



Blev medlem: 10 Februari 2007
Inl�gg: 10

Goddag. Jag t�nkte ber�tta lite om mig sj�lv. Men bara lite.

F�rnamn: Christoffer
�lder: 15
Syssels�ttning: Nionde klass, sen fri. F�rmodligen samh�lls- eller naturvetenskap till gymnasiet. Jobbar ibland f�r att f� pengar till skivsamlingen, sitter mycket vid datorn.
Bosatt: Med mor och far hemma i Pajala. Vintern �r inte lika l�ng som den var f�rr :/
Civilstatus: Inte just nu, jag f�rs�ker s� gott det g�r men just nu g�r det inte. Singel, med andra ord.
Lyssnar p� (ut�ver kent): Jag lyssnar sjukt mycket p� musik, det �r mitt liv. De st�rsta banden �r; Cult of Luna, Kent, Sonic Youth, Belle & Sebastian, Khoma, Kyuss, Queens of the Stoneage, Depeche Mode, Deftones, Stefan Sundstr�m, Pink Floyd, The Lemonheads, The Smiths, Morrissey, Unida, Slo Burn, Daft Punk, Bob Dylan, Bruce Springsteen, Atomic Swing, Anna Ternheim, Lisa Miskovsky och s� har jag s�kert gl�mt n�t band.
V�nner: M�nga, sjukt m�nga. Alla m�jliga typer, metalheads, slackers, indies, punkare och vanliga idioter och alla andra m�jliga.
IRL: -:-
Uppt�ckte kent: Egentligen under HH. Dock s� fastnade jag aldrig, och ist�llet s� sj�nk jag i metaltr�sket och blev kvar d�r �nda till f�rra julen, d� jag kom till insikt.
�ter: I princip allt.
Dricker: Vatten, vid festligare tillf�llen �kar procenthalten.
Film: Allt av Stanley Kubrick + Chasing Amy, Lock Stock & 2 Smoking Barrels, Snatch, Shortbus, Sagan om Ringen-trilogin, Matrix-trilogin och n�gra till.

Tack f�r mig.

_________________
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Binario
Inl�ggSkrivet: 2007-02-12 13:02:th  Citera



Blev medlem: 10 Juli 2005
Inl�gg: 167
Fr�n: Ljungby

om fler hade lyssnat p� atomic swing hade v�rlden varit en b�ttre plats.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
E
Inl�ggSkrivet: 2007-02-12 16:20:th  Citera



Blev medlem: 31 December 2006
Inl�gg: 57

Gillar du filmen ondskan, eller �r du bara ond? Shocked

_________________
http://www.vimotvarlden.forum24.se/
Ett trevligare Kentforum!
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
ondskan
Inl�ggSkrivet: 2007-02-12 17:42:th  Citera



Blev medlem: 10 Februari 2007
Inl�gg: 10

Jag hatar filmen Ondskan. Den �r trist, typisk Guillio och trist. Jag valde bara namnet f�r att det k�ndes s� coolt. Jag �r cool, mer finns inte att till�gga.

_________________
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Isabelle
Inl�ggSkrivet: 2007-02-12 20:33:th  Citera



Blev medlem: 31 Oktober 2006
Inl�gg: 200
Fr�n: Vartofta

ondskan skrev:
Jag �r cool, mer finns inte att till�gga.

Vad trevligt.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Visa tidigare inl�gg:   
<  Presentationer  ~  

Ondskan

Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk vintertid)

Visa n�sta �mne
Visa f�reg�ende �mne
Sida 1 av 1
Forumindex  ~  Presentationer

Skapa nytt inl�gg   Svara p� inl�gget


 
Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet

邮件营销| Spread| Email Marketing| 電郵推廣 Email Marketing| 邮件群发软件 搜尋引擎優化 SEO

Tomtop| TomTop @Reasonable.shop

QR code scanner| inventory management system| labelling| Kiosk| warehouse management|

banner| foamboard| backdrop| pvc| printer| label| print shop| poster| business card| postcard| print services| printing company| name card| hk print| hong kong printing| Spray painting/banner/banner price| Backdrop/Backdrop price| Easy to pull / easy to pull frame price| Banner / printing / banner printing / printing quotation| Sticker / sticker printing| Leaflet / leaflet printing| Exhibition booth| Book printing| Bannershop/ebanner/eprint| Printing| Digital Printing|

地產代理/物業投資| 租辦公室/租寫字樓| 地產新聞| 甲級寫字樓/頂手| Grade A Office| Commercial Building / Office building| Hong Kong Office Rental| Rent Office| Office for lease / office leasing| Office for sale| Office relocation

Addmotor Electric Bike| Electric bike shop / electric bicycle shop| Electric bike review| Electric trike| Fat tire electric bike| Best electric bike| Electric bicycle| E bike| Electric bikes for sale| Folding electric bike| Electric mountain bike| Electric tricycle| Mid drive electric bike Juiced Bikes Pedego Rad-Power