Forumindex
F�rfattare Meddelande
<  Diskografi  ~  

hagnesta hill (japan release)

jag vill inte vara r�dd
Inl�ggSkrivet: 2005-04-15 15:40:th  Citera



Blev medlem: 14 Mars 2005
Inl�gg: 129
Fr�n: g�teborg

samma som med verkligen. ett extra booklet p� japanska och OBI-strips som t�cker kortsidan och en del av framsidan och baksidan.
samma l�tlista som eng. hagnesta hill fast med undantaget att "time kill to die for" �r med som bonussp�r efter "whistle song".

skivnr: 74321 79358 2



Senast �ndrad av jag vill inte vara r�dd den 2005-05-31 11:58:st, �ndrad totalt 1 g�ng

_________________
"som en glasbit i en vattenp�l som fr�s"
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
velvet
Inl�ggSkrivet: 2005-04-16 12:20:th  Citera
TK staff


Blev medlem: 12 Mars 2005
Inl�gg: 1736
Fr�n: Stockholm

Var inte ditt ex inplastat n�r du k�pte den?

_________________
David | David Nilsson | SEO Blogg
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
jag vill inte vara r�dd
Inl�ggSkrivet: 2005-04-16 14:59:th  Citera



Blev medlem: 14 Mars 2005
Inl�gg: 129
Fr�n: g�teborg

plastficka till. g�r att st�nga och �ppna.
+ att jag har 1 ex till.


Senast �ndrad av jag vill inte vara r�dd den 2006-01-12 07:57:th, �ndrad totalt 2 g�nger

_________________
"som en glasbit i en vattenp�l som fr�s"
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Nihilisten
Inl�ggSkrivet: 2005-05-11 09:11:th  Citera



Blev medlem: 26 April 2005
Inl�gg: 82
Fr�n: Poland | Krakow

Hm. I found this album in a Polish internet shop, but it costs... :/ a lot.
This is an English version of course?
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
frippe99
Inl�ggSkrivet: 2005-05-21 04:34:st  Citera



Blev medlem: 28 Mars 2005
Inl�gg: 217

Yes, the english version. Apparently there is also a promoversion of this press with the word "SAMPLE" and the same word in japanese printed around the centre of the CD.

Edit: The promo copies also has a sticker stating "promo - not for sale" in Japanese. The sticker is placed over the barcode on the OBI-strip on my copy.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
jag vill inte vara r�dd
Inl�ggSkrivet: 2006-01-11 16:19:th  Citera



Blev medlem: 14 Mars 2005
Inl�gg: 129
Fr�n: g�teborg

inte att f�rgl�mma att det p� obi-stripen finns ett feltryck.
p� baksidan s� kan man typ l�sa om deras tidigare skivor eller n�t och s� st�r det:
"KENT", "VERKLIGEN", och "ISORA" med r!
n�gon annan som t�nkt p� det?

_________________
"som en glasbit i en vattenp�l som fr�s"
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Kelet
Inl�ggSkrivet: 2006-07-25 13:32:th  Citera



Blev medlem: 25 Juli 2006
Inl�gg: 7

jag vill inte vara r�dd skrev:
inte att f�rgl�mma att det p� obi-stripen finns ett feltryck.
p� baksidan s� kan man typ l�sa om deras tidigare skivor eller n�t och s� st�r det:
"KENT", "VERKLIGEN", och "ISORA" med r!
n�gon annan som t�nkt p� det?

Japaner har som bekant inte v�rt alfabet, och dem kan inte skilja p� "R" och "L". D�rf�r �ndras ofta namnen i japan.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
kentlivetrader
Inl�ggSkrivet: 2006-10-11 21:31:th  Citera



Blev medlem: 19 Maj 2005
Inl�gg: 150
Fr�n: City

Kelet skrev:
jag vill inte vara r�dd skrev:
inte att f�rgl�mma att det p� obi-stripen finns ett feltryck.
p� baksidan s� kan man typ l�sa om deras tidigare skivor eller n�t och s� st�r det:
"KENT", "VERKLIGEN", och "ISORA" med r!
n�gon annan som t�nkt p� det?

Japaner har som bekant inte v�rt alfabet, och dem kan inte skilja p� "R" och "L". D�rf�r �ndras ofta namnen i japan.


Tack f�r att du po�nterade detta... Japanerna �r expert p� att komma p� nya namn p� nya ord. �ven om de l�ter konstiga p� svenska l�ter de �nd� ok p� sj�lva japanska. Och det �r d�rf�r jag kan f�rl�ta s�na misstag p� Obi-strippen Smile

Aprop� promo versions s� finns det en promo kassett av HH fr�n Japan. Mycket annorlunda fr�n den vanliga cd-promon.

_________________
kentlivetrader
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
-hampa-
Inl�ggSkrivet: 2006-10-12 11:36:th  Citera



Blev medlem: 12 Mars 2005
Inl�gg: 1053
Fr�n: Kiruna, men snart bor jag p� G�rdet, STHLM

P� tal om annat: N�r jag var i Japan nu i majm�nad hittade jag japanska version av den nya skiva.... Allts� "Jag och Du, d�den", men jag k�pte inget ex. jag k�pte ist�llet Red Hot Chili peppers nya i lyxf�rpackning �� den var numrerad + man fick en DVD(film) till = 3 stycken skivor.

_________________
Det finns TV� saker ALLA m�nniskor �r utan att veta om det:
* De �r SSK:are �ven om de p�st�r att de inte gillar sport eller s�ger de h�ller p� ett annat lag.
* De �r bisexuella; om de inte �r homo if�rsig.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Solid
Inl�ggSkrivet: 2006-10-12 12:07:th  Citera



Blev medlem: 25 April 2005
Inl�gg: 409
Fr�n: Trosa

-hampa- skrev:
P� tal om annat: N�r jag var i Japan nu i majm�nad hittade jag japanska version av den nya skiva.... Allts� "Jag och Du, d�den", men jag k�pte inget ex. jag k�pte ist�llet Red Hot Chili peppers nya i lyxf�rpackning �� den var numrerad + man fick en DVD(film) till = 3 stycken skivor.

Oj vilken miss. Du kunde k�pt en g�ng och s�lt dyyyyyyyrt h�r juh! Wink

_________________
www.flickr.com/photos/max500/
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
kentlivetrader
Inl�ggSkrivet: 2006-10-12 21:12:th  Citera



Blev medlem: 19 Maj 2005
Inl�gg: 150
Fr�n: City

-hampa- skrev:
P� tal om annat: N�r jag var i Japan nu i majm�nad hittade jag japanska version av den nya skiva.... Allts� "Jag och Du, d�den", men jag k�pte inget ex. jag k�pte ist�llet Red Hot Chili peppers nya i lyxf�rpackning �� den var numrerad + man fick en DVD(film) till = 3 stycken skivor.


Koolt - visste inte att de sl�ppt DoJD i Japan. Fanns det n�gra extra l�tar p� den? Rolling Eyes

Allts� n�r det g�ller s�na exklusiva material (Japan-only limiterad/olika omslag/bonus l�tar/speciel booklet etc) finns det inga andra l�nder som kan b�ttre �n the country of the rising sun.

@Tampa - du �kte dit i r�tt tajming Smile Majm�nad i Japan �r ju hur vacker som helst. Med alla de d�r k�rsb�r blommorna och h�rlig v�r-k�nsla i luften... Wink

_________________
kentlivetrader
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
frippe99
Inl�ggSkrivet: 2006-10-12 23:15:th  Citera



Blev medlem: 28 Mars 2005
Inl�gg: 217

Den har jag. Very Happy


kentlivetrader skrev:


Aprop� promo versions s� finns det en promo kassett av HH fr�n Japan. Mycket annorlunda fr�n den vanliga cd-promon.

_________________
�r jag en astronaut? �r jag s� ensam?
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
frippe99
Inl�ggSkrivet: 2006-10-12 23:27:th  Citera



Blev medlem: 28 Mars 2005
Inl�gg: 217

Jag har aldrig h�rt om n�gon Japansk version av DOJD. Det kan inte vara s� att du menar den Taiwanesiska utg�van (den vanliga svenska ompaketerad med tiwanesisk OBI-strip) eller den koreanska pressen (pressad av BMG i korea)?


-hampa- skrev:
P� tal om annat: N�r jag var i Japan nu i majm�nad hittade jag japanska version av den nya skiva.... Allts� "Jag och Du, d�den", men jag k�pte inget ex. jag k�pte ist�llet Red Hot Chili peppers nya i lyxf�rpackning �� den var numrerad + man fick en DVD(film) till = 3 stycken skivor.

_________________
�r jag en astronaut? �r jag s� ensam?
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
-hampa-
Inl�ggSkrivet: 2006-10-13 07:57:th  Citera



Blev medlem: 12 Mars 2005
Inl�gg: 1053
Fr�n: Kiruna, men snart bor jag p� G�rdet, STHLM

frippe99 skrev:
Jag har aldrig h�rt om n�gon Japansk version av DOJD. Det kan inte vara s� att du menar den Taiwanesiska utg�van (den vanliga svenska ompaketerad med tiwanesisk OBI-strip) eller den koreanska pressen (pressad av BMG i korea)?

Kan kanske vara ngn s�nd�ra koreanska eller s�, jag tittade aldrig p� den s���� noooooga, f�r det var min brorsas flickv�n som visade den f�r mig. Jag stod och bl�ddrade vid andra skivor som vara mera intressanta.




@ kentlivetrader
Hampa med H, inte med T men BTW: men gissa varf�r vi valde majm�nad ... DAAAH!!! Ska dock �ka tillbaka till Japan, men d� blir det i junim�nad, n�sta �r. men allts�; kan inte du PM:a mig eftersom jag �r s� nyfiken p� varf�r du bodde i Japan och s�.

_________________
Det finns TV� saker ALLA m�nniskor �r utan att veta om det:
* De �r SSK:are �ven om de p�st�r att de inte gillar sport eller s�ger de h�ller p� ett annat lag.
* De �r bisexuella; om de inte �r homo if�rsig.
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Celsius747
Inl�ggSkrivet: 2006-12-11 13:17:th  Citera



Blev medlem: 29 Oktober 2006
Inl�gg: 288
Fr�n: Nya Zeeland

-hampa- skrev:
P� tal om annat: N�r jag var i Japan nu i majm�nad hittade jag japanska version av den nya skiva.... Allts� "Jag och Du, d�den", men jag k�pte inget ex. jag k�pte ist�llet Red Hot Chili peppers nya i lyxf�rpackning �� den var numrerad + man fick en DVD(film) till = 3 stycken skivor.

kostade den d�? min kostade 150:-

_________________
http://www.kentfanclub.info.se/ - En alternativ Kent-site!

27/05/2005. Kent Stockholm, Stor�ngsbotten
28/09/2006. Anna Ternheim �rebro, Najz Prajz
19/10/2006. Lisa Miskovsky �rebro, Club 700
Till �verst p� sidan
Visa anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Visa tidigare inl�gg:   
<  Diskografi  ~  

hagnesta hill (japan release)

Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk vintertid)

Visa n�sta �mne
Visa f�reg�ende �mne
Sida 1 av 2
G� till sida 1, 2  N�sta
Forumindex  ~  Diskografi

Skapa nytt inl�gg   Svara p� inl�gget


 
Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet

邮件营销| Spread| Email Marketing| 電郵推廣 Email Marketing| 邮件群发软件 搜尋引擎優化 SEO

Tomtop| TomTop @Reasonable.shop

QR code scanner| inventory management system| labelling| Kiosk| warehouse management|

banner| foamboard| backdrop| pvc| printer| label| print shop| poster| business card| postcard| print services| printing company| name card| hk print| hong kong printing| Spray painting/banner/banner price| Backdrop/Backdrop price| Easy to pull / easy to pull frame price| Banner / printing / banner printing / printing quotation| Sticker / sticker printing| Leaflet / leaflet printing| Exhibition booth| Book printing| Bannershop/ebanner/eprint| Printing| Digital Printing|

地產代理/物業投資| 租辦公室/租寫字樓| 地產新聞| 甲級寫字樓/頂手| Grade A Office| Commercial Building / Office building| Hong Kong Office Rental| Rent Office| Office for lease / office leasing| Office for sale| Office relocation

Addmotor Electric Bike| Electric bike shop / electric bicycle shop| Electric bike review| Electric trike| Fat tire electric bike| Best electric bike| Electric bicycle| E bike| Electric bikes for sale| Folding electric bike| Electric mountain bike| Electric tricycle| Mid drive electric bike Juiced Bikes Pedego Rad-Power